تایر Ultragrip Performance 3 نسل بعدی لاستیک های زمستانی گودیر




تایر Ultragrip Performance 3 نسل بعدی لاستیک های زمستانی گودیر

گودیر قرار است نسل بعدی تایرهای زمستانی Ultragrip را با نام Ultragrip Performance 3 به بازار عرضه کند.

با توجه به اینکه گرایش به سمت وسایل نقلیه بزرگتر و قدرتمند تر، مانند خودروهای شاسی (suv) و برقی از قبل بیشتر شده است، خرید لاستیک و تقاضای مصرف کنندگان به سمت تایرهای درجه یک و با کارایی بالا نیز افزایش پیدا کرده است.

این تایر که جانشین Utragrip +9 و  UltraGrip Performance+ است، تا سپتامبر سال 2023 در سایزهای 14 تا 21 اینچ در بازار در دسترس همه قرار خواهد گرفت و برای استفاده در خودروهای سواری با موتورهای احتراق داخلی یا محرکه های الکتریکی و هیبریدی مناسب است.

طبق مطالعات بهترین لاستیک زمستانی از توانایی عملکرد بالا در جاده های برفی، خیس و خشک برخوردار هستند و این امر باعث شده تا گودیر یک تایر همه کاره با عملکرد زمستانی متعادل تر نسبت به مدل های  قبلی خود را ارائه کند. Ultragrip Performance 3 براساس آخرین فناوری های موجود طراحی شده است و ویژگی های خاص آن برای طیف گسترده ای از وسایل نقلیه، از جمله خودروهای برقی قدرتمند، مناسب است.

فناوری Snow Protect که در طراحی Ultragrip Performance 3 استفاده شده باعث می شود از طریق لبه‌های چسبنده چندگانه برای ایجاد کشش، تراکم با ضخامت بیشتری ارائه دهد. همچنین با پنجه های برفی (شیارهای بلندتری در لبه شانه لاستیک طراحی شده است) که عملکرد را در زمین های پوشیده از برف نرم و عمیق بهبود می بخشد.

فناوری ترمز مرطوب به علاوه کشش و چسبندگی بهینه شده این تایر، پراکندگی بهتر آب را فراهم می کند، به این صورت که آب به جای جلو به طرفین لاستیک رانده می شود و خطر هیدروپلنینگ را کاهش می دهد و عملکرد عالی را در شرایط رانندگی مرطوب فراهم می کند. نوارهای سه بعدی نوآورانه در قسمت شانه نیز باعث افزایش سفتی لاستیک و بهبود عملکرد در جاده های خشک می شود.

لاستیک گودیر Ultragrip Performance 3 به لطف ویژگی ها و فناوری های جدیدی که کارایی و عملکرد لاستیک را افزایش و صدای داخلی تایر را کاهش داده است، برای خودورهای الکتریکی نیز آماده و قابل استفاده هستند.

گودیر برای اطمینان از آماده بودن لاستیک UltraGrip Performance 3 برای خودرو های برقی با عملکرد بالا، الگوی آج لاستیک را طوری طراحی کرده است که صدای داخلی کاهش یابد و فناوریGoodyear SoundComfort را قرار است در آینده به خط تولید اضافه کند تا سطح صدا را بیشتر کاهش دهد. همچنین آج لاستیک نیز با استفاده از ترکیب مقاوم در برابر سایش برای طول عمر ساخته شده است.



منبع: https://news.goodyear.eu/


در هنگام ثبت نظر به موارد ذیل دقت فرمایید

از زبان فارسی برای کامنت گذاری استفاده نمایید.

استفاده از کاراکتر های خاص و اموجی در ثبت نظر قابل قبول نمی باشد.

از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.

مقایسه 0